thehfdfdfd

odlad ur hat

den där känsla.
panik
usch vad jag ogillar den,
känslan utan slut

det är lustigt hur ens liv kan gå från perfekt till katastofalt
om du får ett problem kan du inte fixa det utan då ska allt rasa!
mitt liv är som ett torn som behöver alla sina byggstenar.
försvinner en rasar allt

det gör att antingen mår jag super bra eller så mår jag piss
seriöst , ska det verkligen behöva vara så?
ska man verkligen inte kunna få må måttligt bra?

jag är fortfarande kär i en kille som inte har några som helst planer att börja gillar mig igen.
jag har en bästa vän som sa, alltid vi sara , genom alla tider. oj vad hon försvann fort asså
falska människor som brukade snacka skit om mig blir mina vänner , tror dom
och dom som jag verkligen litade på och trodde gott om visar sig vara motsatsen
min älskade syster har flyttat en miljard min härifrån
min pappa låssas om att jag inte finns längre, han säger säkert till alla sina vänner att jag är hans brorsbarn eller ngt
hoppas han har det kul där i stockholm! jag menar vem behöver kärlek när man har pengar?

tog det som ett tecken idag när min svenskalärare sa att vi skulle skriva en bok omsigsjälv i svenskan!
min lär ju bli positiv!

hej jag heter sara , mina föräldrar gillar mig inte så jag hamna i fosterfamilj när jag var 2,5 ! och innan dess bodde jag på barnhem.
mina syskon har alla bott på ungdomshem för dom var allmänt kriminella?
socialen säger att dom '' trodde att dom hade lyckats '' med mig tills jag åkte in akuten medvetslös av all sprit?
uppdraget misslyckat? får ni lönesänkning nu eller. förlåt mig då

fast allt detta gjorde mig så stark! ingen kan såra mig.
nästan ingen, bara du
du, den personen som gjorde hela mitt liv perfekt

och det är inte så att jag behöver dig mer än jag vill ha dig! utan jag älskar dig verkligen
har aldrig sagt det till en kille förut , trodde aldrig jag skulle det
trodde inte att ngn kille var bra nog för mig , trodde inte att ngn var värd att höra dom tre orden.

jag menar , dom orden fick jag aldrig höra av min mamma lr pappa.
mina fosterföräldrar dränker mig med kärlek , men asså dom får ju lön för mig?
kan jag lita på ngt dom säger?

en bonus på 20 000 ifall ni får sara att må bra ! yaay

herregud jag låter så ynklig!
nu ska jag socca mig lite ( vara social )

Om världen hatar er, kom då ihåg att den har hatat mig före er.

Joh 15:18



/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: Krolle

morsan fick betalt för mig med, barnbidrag kallas det... men hon älskar nog mig med för ja får nämligen rensa kylskåpet varje gång ja e hemma :) love u -bro.

2009-02-14 @ 01:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0