thehfdfdfd

när vattnet i mina tårar blir hat

jag börjar faktiskt tröttna på din lek
om det är såhär du är så är jag djupt besviken
förvänta dig aldrig något av mig i framtiden
du får mig inte att må bra längre


det tog 5 minuter sen fick jag bekräftelse
nu finns det ingen besvarad kärlek i mitt liv längre
var det ens det ?
för det är lustigt hur allt kan försvinna på mindre än en månad

jag är helt tom
bara helt tom

för varje känsla jag har är som förlamad av giftet i dina ord.
''vi kan vara vänner''

jag trodde verkligen! det trodde jag verkligen
att det skulle bli vi, i mer än 3 månader iallafall?
jag tänkte att det måste verkligen hålla nu när jag gillat honom i tre snart 4 år av mitt liv
tänkte att oj jag kanske får det jag älskar endå!
jag kanske kan bli lycklig tillslut?
KANSKE att jag inte är misslyckad
patetiskt!

du sa att du älskade mig
när jag tänker på det blir jag så arg att jag nästan kokar över
ditt falska jävla äckel

det var du och ingen annan!
men du kunde inte nöja dig?
jag är så trött på mitt liv just nu

den värsta starten på året.
jullovet som förstörde mitt liv
nu ser jag inget ljus alls faktiskt
hur kunde du säga det du sa?
hur kan du se mig som en vän?
hur fort ändras dina känslor?
jag är bara ett frågetecken nu

allt rasar verkligen , jag kan sitta och bara inte göra något alls hur länge som helst
jag har inga gränser längre , jag har inget att leva för , just nu
jag vill inte gå vidare , jag älskar honom fortfarande
jag vill inte sluta älska honom
jag vill att han ska älska mig igen

fast samtidigt så hatar jag honom just nu
hatar att han sa det han sa
och att han gett mig falska förhoppningar
förhoppningar som gjorde mig så lycklig att jag kände att mitt liv var helt felfritt

ja jag trodde faktiskt det, jag tänkte
nu är mitt liv perfekt , så perfekt att det skrämmer mig
nu ska jag få mina vänners liv att bli lika bra

jag vill må så bra igen! jag vill känna samma kärlek
varför?!
det var det underbaraste känslan jag känt , att vara älskad av dig!
jag skulle göra vadsomhelst för att få honom att känna samma som han gjorde för 3 veckor sen!
om jag så skulle ställa mig vid honom och börja gråta , berätta hur mkt jag älskar honom
säga att det finns ingen kille som har fått mig att må så bra!
skulle han ens bry sig?
du gjorde det du behövde , men aldrig mer
du skulle aldrig kämpa för mig
det sårar mest
du ångrar inte att du har dödat en del av mig
du bryr dig inte


när du gråter kmr det tårar
när jag gråter kmr det hat


/- sara bohlin

ängel


Kommentarer
Postat av: EMELIE TOLINSSON

jag finns!

älskar dig.

2009-01-06 @ 20:09:16
Postat av: Anna

jag älskar dig sara. jag älskar älskar älskar dig. Och jag skulle aldrig tillåta att du mår såhär. Så jag tänker finnas där för dig, även om du inte vill ha mig. Jag överger dig aldrig.

2009-01-06 @ 22:03:57
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0