thehfdfdfd

9 j a n u a r i 2 0 0 9

skolan är rätt kul faktiskt , hoppas på mvg i allt nurå

efter skolan stack jag till stan och fikade med agnes , jätte trevligt
saknar henne så otroligt mycket. världens goaste tjej

sen tog vi spårvagnen till frölunda fast agnes hoppa av vid markland hon skulle tydligen på lan i näset senare haha!
agnes lana? NEJ!

i frölunda träffade jag lite nice folk jag saknar såå mkt , lollo ,alma blandannat.
mycket trevligt

åh vad jag vill ha sportlov! TRYSIL people!
snowboard, måste fixas snart
kul att man har en bra farbror som gärna bjuder på en.

min bror har kommit hem från örebro ( där han studerar till musiklärare typ )
alltid trevligt att ha ngn som verkligen lyssnar när man tjatar om allt från soffbord till otrogna ungdomspastorer haha!
älskar dig bror!

imån ska jag nog till mor och fixa lite pappar , jobbigt!
försöker verkligen göra allt för att inte träffa henne men hon är ju min mamma så antar att jag måste , tss

vad har hänt med min djupa blogglust?

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0