thehfdfdfd

1 3 J A N U A R I 2 0 0 9



idag har det faktiskt vart en rätt lyckad dag! otroligt när man bor i mölnlycke asså
skolaaa
sen stack jag till stallet och älskade lite med min häst
saknar henne sååå mycket och nu ska jag sluta tjata om henne innan ni slutar läsa...
har pluggat ,och lennart malmborg kan ta sig ngnstans för jag är en naturbegåvning på '' matspjälkningen ''
engelskan är också gjort och jag är mkt stolt övermigsjälv.
satt nu och fixa så jag kan mobilblogga!
det är jag mycket glad för , nu kan jag blogga även om jag är i trysil ( ska dit på sportlovet )
yeeeeeah
min tråkiga dagsraport sög jag vet men jag är så glad så har inte tid att sitta vid datan nu

älska hästar!


/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

"hahah sen stack jag till stallet och älskade lite med min häst" hahha samma sak som att du har haft sex med henne , stackars hästen :/ haha älskar dig

2009-01-14 @ 16:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0