thehfdfdfd

01 januari 2009

nytt år , ny star

nyårslöften

  • börja träna på riktigt
  • få minst! 280 p av mina slutbetyg
  • växa
  • växa lite till
  • vara snällare
  • prata mindre
  • vara i stallet mer, ta mer hand om hästen

 jag tror att jag kmr klara det galant! åh ett till 

  • tro på mig själv

  • jag tror detta året kommer bli det bästa året någonsin!
    så skön att lämna 2008 och allt som har hänt bakom sig
    det behöver jag verkligen
    det har hänt både bra och dåliga saker
    hemska saker, saker som jag aldrig kmr glömma
    bra saker , saker som alltid kmr följa med mig
    så det väger upp varann lite antar jag


    Kommentarer
    Postat av: philip

    vara snällare kommer du aldrig klara :)

    2009-01-01 @ 15:43:54
    Postat av: Anna

    du ska träna med mig! jag tänkte också skriva det där om snällare, men eftersom philip skrev det så hoppar jag över det, jag är faktiskt på riktigt ledsen på honom. Jag förklarar sen :) Och faktiskt så är du snäll sara, innerst inne. Och jag är så otroligt glad över att jag har lärt känna dig och den sidan av dig! Du är underbar :)

    2009-01-03 @ 19:13:59
    URL: http://blackwallpaper.blogg.se/
    Postat av: philip

    snälla söta sara, jag älskar anna , hur ska jag förklara det för henne ? :( jag gör bara bort mig !!

    2009-01-05 @ 00:27:17

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0