thehfdfdfd

svart

varje sekund som går
när jag är ensam
önskar jag att du ringde mig och sa att du ville ha tillbaka mig
men det gör du aldrig
gud , känner mig så dum
och det finns inget jag kan göra

Jag orkar inte mer , vad är det jag väntar på?
jag bara slocknar för varje dag som går
jag saknar dig bara mer och mer
och jag kan fan inte fejka mer , som jag kunde förut
jag kan inte sluta tänka på dig

förr eller senare måste jag väl gå vidare antar jag.
inget jag gör verkar få dig att se mig som du såg mig.
åh det är sjukt hur mycket jag saknar dig , jag kan inte se dig som en vän det går bara inte
det skrämmer mig hur svag jag kan bli av dina ord

det är som du alltid går runt och får höra jag älskar dig sen helt plötsligt blir det jag hatar dig
okej det var ett dumt exempel! men jag fick ingen förvarning liksom
eller jo det fick jag , jag bara valde att inte se dom

jag vill ha dig nu som jag hade dig förut!

jag brukade tycka synd om folk som sa den meningen , stackare som inte har det så bra som jag har det
och hur har jag det nu?
kul hur allt bara blir så fel

vem uppfann smörbalader?
idiot

/- sara bohlin


Kommentarer
Postat av: Annaaaa

jag älskar dig sara! <3

2009-02-01 @ 20:16:16
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0