thehfdfdfd

kärlek kan inte beskrivas med ord , bara upplevas.

du kanske inte med mening vill såra mig men det gör du.

bara för att allt inte är som förr betyder väl inte att vi inte kan prata?
det sårar mig verkligen.

okej du sårade mig när du sa att du inte gillade mig längre , ska du fortsätta med att typ ignorera mig?
det får mig verkligen att undra om allt var mitt fel?

jag är expert på att glömma och gå vidare, men jag tänker fortfarande på dig.
varje dag
ibland kan jag drömma mig bort till tiden det var vi och det är det bästa som finns, vill verkligen att det ska vara som då.
fan vad lycklig du gör mig.

kärlek kan inte beskrivas med ord , bara upplevas.
ingen kan förklara hur det är , man kan bara uppleva det.

jag älskar dig fortfarande , så mycket

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0