thehfdfdfd

jag lever i skuggorna av kärlekens misslyckanden

då var det sagt , '' bara förvinn ur mitt liv ''
kommer antagligen ångra att jag sa det , men vad ska jag göra?
vi kan inte vara vänner , inte mer än vänner?
jag älskar dig så otroligt mycket
tänk om vi var vänner och du berättade om en annan tjej du börjat gilla? hade jag klarat dig.
gick ju bra förra gången.

för stunden mår jag piss men jag kanske mår bättre i framtiden av detta
när vi slutar nian behöver jag kanske aldrig mer se dig, kanske lättare att glömma då
men jag vill egentligen inte glömma dig , men hur ofta är min vilja den bästa?
eh

fan vad jag älskar dig , har gått en månad nu och ibland känns det bara som jag känner starkare för dig.

vill inte glömma dig , vill inte gå vidare , vill bara ha dig som jag hade dig förut.
jag lever i skuggorna av kärlekens misslyckanden

det är som om jag är nära på att brista ut i gråt men det stannar i halsen.
jag går tyst , ingen märker

jag grät över dig.
nu ler jag när jag tänker på dig

bra inställning om man vill hålla saker för sig själv.
i vanliga fall vet mina närmsta vänner det mesta om mig , men på den senaste tiden har jag hållt allt inom mig vilket är ytterst ovanligt för att vara sara bohlin

men känns som om det är mitt fel allt så varför dela med sig? då blir det bara klagande
och jag vill inte klaga på ngt jag älskade - dig





du var seriöst hela mitt liv, älskar dig så otroligt mycket
vafan ska jag göra för att få dig att se mig igen?

nä slut på dig , slut på mitt lidande .

bara försvinn ur mitt liv

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0