thehfdfdfd

5 F E B R U A R I 2 0 0 9

braaaaaaaaa sara!

jag vaknade 8:20 och nationella proven började 8:15 !  smidigt
hemsk start på morgonen , var hungrig och arg
skrev en novell som antagligen kommer missuppfattas som värsta emoropet.
kan ju säga att jag hatar ordet '' RENSKRIVA'' åh!

sen gick allt utför , vet inte riktigt vad som hände med mig haha.
jag började må illa när det var mat , var som om allt var helt skevt typ
jag frös jätte mycket fast jag var brännhet på pannan , allt var typ suddigt och det kändes som jag skulle svimma.
mådde illa fast var jätte hungrig , skumt..

aja rebecka och annapanna kom hit och jag visade upp ett par snygga oversize byxor som jag tyckte var smokenhot.
ikväll ska jag nog mest packa till trysil och vara gla!

JAG ÅKER SNAAAAAAAAAAAART !
imån hämtar jag min snowboard !

puss på ekvationer

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0