thehfdfdfd

-.-

bloggandet.. jag bara suckar.
Jag har inte samma vilja längre. Inte samma känslor.
Svårt att skriva som jag skrev förr.

Jag vill beröra folk med mina texter.

Hur många gånger har jag inte sökt och sökt efter någon i världen som har känt precis som jag.
Någon som har skrivit ner känslorna precis som jag skulle kunna skriva ner dom.

Men ibland känner jag att jag bara kan skriva när jag mår sådär extremt dåligt.
Ska det verkligen vara så?

Vi tänker på allt det dåliga så mycket!!
Så glömmer vi av allt det bra.

hej, detta blogginlägget sög, hejdå

/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej. det är bra. man måste våga bryta "det är coolt att må dåligt-trenden".. skriv om saker som får folk att tänka, förundras, fundera, skratta.

2009-04-22 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0