thehfdfdfd

Lev idag ! ©

Nu sitter jag här med bara ben och fryser.
Varför ska det vara så kallt nu när jag minst behöver det ?
Nu när mitt hjärta sakta fryser till is , vill jag ha ett värmande täcke över min bleka kropp. /- sara bohlin

'' De människor som fått mest ut av livet är inte de som levt ett sekel, utan
de som levt varje minut ''

Japp nu har jag skaffat mig en blogg!  det som bara var en tanke igår är verklighet idag.
Här ska jag skriva flitigt kan jag lova! Nu borde jag egentligen vara utanför min skola där rebecka väntar men jag fastnade här! jag kan inte svika henner mer nu så jag får helt enkelt säga hejdå. så

hejdå!
ps: mer kommer! jag har inte börjat än!


love sara  ©


Kommentarer
Postat av: Adde :P

Säääg vem ffs ! ^^

2008-09-29 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0