thehfdfdfd

allt som var. ©

Jag skulle verkligen vilja få ut alla mina tankar på ett papper.

jag skulle så gärna vilja se era ansiktuttryck när ni ser mig från insidan.
Allt jag var ,allt jag är ,allt jag kommer att vara, det är ni inte en del av. ..
varför ska jag med mitt redan skadade hjärta dela med mig av mitt indre? Hur skulle jag klara ett svek av en som står mig nära?
Det har hänt i mitt ostadiga liv. Jag kan vara stark och skärpa mig men energin finns inte här.
Du tog den av mig och utnyttjade mig för en annan flicka. Du sög ur lyckan i mig och jag bara svepter med som en ande.
Hur kan jag få tillbaka orken i livet när jag vet allt. Jag såg allt hända. Varför gjorde jag inget för att stoppa det som skulle vara ett av mina största problem?
Jag kollade på som om jag satt där uppe som en gud och skrattade. skrattade åt mig själv och mina misstag.
Ni kanske inte förstår min smärta men den tar över min vardag och orken finns inte där att kolla upp och se.
se dig med henne. vacker som en sommardag är hon. hur kan jag mätas med henne? jag är bara en. bara en.
hon är allt.

som en växt behöver jag kärlek för att klara mig. när du då förhäxar mig och bländar mig och sen tar allt jag var villig att ge dig. Hur ska jag kunna resa mig upp och stå imot.
du menar inget illa med dina handlingar men dom svider på mina armar.
dina handlingar som för dig blir rätt, blir för mig hundratals ärr.
varje gång jag kollar upp ser jag tillbaka till allt. allt som var. allt som är och allt som kommer..

/-  sara  ©

Kommentarer
Postat av: Anna :)

Asså seriöst , så skrev du att jag skrev bra liksom . Jag är ju ingenting jämfört med dig ! Du är hur bra som helst , det du skriver känns så rätt !

2008-09-26 @ 23:22:20
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0