thehfdfdfd

ny månad , ny start

jag ställer klockan på 6:30 men försover mig ändå.
går inte upp förän 7:30 och jag börjar 8.
varför gör jag alltid så ?

dagen skulle börja med ett matteprov som jag förövrigt inte hade pluggat på och jag drog mig lite att gå till skolan.
matteprovet gick verkligen åt skogen och hela min dag förstördes. riktigt surt.
jag försökte banka i matteläraren att jag kan bättre än såhär men hon sa bara att allt var lugnt , blablabla.
jobbig livskunskap med en alltid lika jobbig lärare, suck! fattar inte varför vi ska ha livskunskap?
1) läraren har ju inte ordning på sitt liv själv så varför ska hon lära oss hur man ''lever'' ?
2) slöseri med tid eftersom alla pratar och hon bara drar konstiga skämt och drar ner byxorna framför rebecka? haha
aja


sen gick dagen med en väldig fart och när jag kom hem skulle jag och morsan dra och köpa en ny mobil till mig.
självklart vägrar hon betala något av den eftersom hon tycker att jag ska skylla mig själv som förstörde den gamla!
så där rök alla mina livsbesparingar :(
kmr aldrig kunna köpa en systemkamera om jag köper upp allt så fort jag får något! skärpning sara!
men iallafall så har jag en ny mobil då!
och nu sitter jag här och borde äta men är inte hungrig som vanligt (n)
borde också skriva en saftig MVG engelska-uppsats ! :D men det fixar jag senare ....*

ha en fortsatt GRYM kväll folk !

/- sara bohlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0