thehfdfdfd

K Ä R L E K ©

dsds

Vi måste härifrån fort och smärtfritt.
om jag hade haft möjlighet hade jag tagit med dig fort fort.
för du är det enda jag behöver för att leva på denna förstörda jord.
du är mina andetag och mina steg.
jag vet inte om jag älskar dig med jag skulle aldrig tvivla på att säga det till dig.
för du får mig att må bra och varje gång du ser på mig kittlar det i varenda cell i kroppen.
du är och kommer alltid vara den jag förknippar med kärlek.

det är inte något jag kan ändra på.
hade allt vart enklare om jag bara slutade?
hade jag kunnat det?

du ser mig som ingen annan. och när jag är som svagast bryr du dig som mest.
du är perfekt.
K Ä R L E K
jag skulle kunna prata om dig tills mina ord tog slut.
för jag hittar aldrig ett slut på saker jag älskar med dig*

/- sara bohlin  ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0