thehfdfdfd

just another day in this world

penyn och jag Jag och hästen, hon får mig att må bäst! <3 dsds

Jag borde egentligen plugga musik!
men gud vad sugen jag blev på att städa mitt rum så jag hinner nog inte plugga (a)

ja vet jag är ett patetiskt vrak som flyr från verkligheten
men det är verkligen så väldigt himla tråkigt med musiken just nu.
vi läser om forntida musiken typ.
as roligt att veta vad mozart hade för färg på sina kalsonger verkligen.
det intresserar mig så.
my day:
skolaaaaaaaa <3 love it this days.
jo men det är faktiskt oke, vi skulle skriva en uppsats om våra ''inre känslor'' på engelskan tills idag och jag skrev typ en hel sida och man skulle typ bara skriva 15 rader. haha A-K verklade ju nöjd och jag var supernöjd och tycker verkligen att jag förtjänar ett MVG på den asså :D faktiskt
jo men annars var dagen rätt nice. efter skolan så är jag med emelie t och vi kollar TV och tjötar om alltmöjligt.
sen börjar jag måla om mitt rum (efter att hon har gått då)
MER SVART OFC !!
min morsa gillar det inte riktigt men hon får vänja sig.
thats who I am.
jag var faktiskt ovanligt glad idag ändå. fast minnerna är som fast i min hud.
men jag ska börja se det lite ljusare asså!
skärpning bohlin.

åh jag tänkte att ni ville höra lite intressant musikhistoria! :D
Mozart var fattig, ofta sjuk och dog fort!
hur bra låter det liksom? :S
yeahyeah våran musiklärare är ju sjukt bra ändå. neeeeej!
han pratar entonigt med värsta basrösten och det är svårt att inte somna asså! :S
aja nu måste jag verkligen plugga annars ryker mitt MVG som jag inte har då men som jag kommer få!:D

hare gött!

jesus loves you!


/- sara bohlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0