thehfdfdfd

obehaglig känsla ©

dsds

vet fan inte om jag ska skrika eller bara vara tyst?!
för jag är så himla frustrerad så jag skulle kunna käka upp en smink-borste.
kanske är det de att min kurator har läst MIN blogg , eller så är det att jag glömt bädda min säng idag.

ja menar , detta är min konst , mitt verk , mitt liv!
allt jag innehåller finns nerskrivet här!
jag vill inte bli bedömd av någon psykolog som har år av utbildning för att förstå sig på sånna som mig!
antar att jag inte kan vara sur eftersom detta är en öppen blogg som alla ska kunna läsa.
men fattar han inte , att det är lite fel att gå in på en av eleverna på hans skolas blogg?!
jag skulle inte klara det iallafall!

bevikelsen kokar inom mig !
jag känner mig så lurad , kränkt och blottad typ

han kom fram till mig i fredas åh bah
k=kuratorjäveln , j=jag

- hej sara, k
- öh tja , j
- du har inte lust att snacka lite med mig ngn gång? , k
- verkligen inte ? , j
- nehe okej , e du säker?
- som fan, men åh ekän det är för att jag hamna på akuten åde. asså jag mår bra förfan, det händer varje helg duvet?, j
-  varför sa du?,k
- för att jag hamna på akuten... ,j
- jag har inte så stora öron,k
- ATT JAG HAMNA PÅ AKUTEN, j ( som verkligen började bli irreterad! )
- jo delvis kanske, k
sen började han babbla om att han läst min blogg , och att jag var såå begåvad och duktig och klok och allt detdär ''vuxenberömet''
jag tappade typ förståndet och bara gick, arg som fan!
sen var resten av min dag förstörd , var sur på alla. ( förlåt dom drabbade )

usch usch usch , känns hemskt att typ lärare läser min blogg, här skriver jag om allt liksom.
allt från indsidan *

'' du kan inte älska ngn annan om du inte älskar dig själv ''

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0