thehfdfdfd

äsh, jag skippar dig nu !

jag vet fan inte vad som är värst.
att verkligen bli sviken av en nära vänn eller att jag är sjukt överkänslig och typ stör mig på allt ibland?

jag är så hopplös men jag orkar inte mer nu förfan.
är så trött på att känna mig otillräcklig , försöker verkligen vara en bra kompis och försöker verkligen att ställa upp för henne men man får bara ngn tyken kommentar om man ens får ngn kontakt!


dsds


känns som den andra tjejen alltid kmr vara ''lite bättre'' än mig , förlåt för att jag älskar att vara sara bohlin?
trodde det räckte. nä förfan det räcker!
tänker inte springa efter henne som någon jävla barnvakt och se till henne när hon inte uppskattar det!
jag har verkligen tänk tanken att bara ge upp! ! orkar inte tänka på att jag inte är tillräckligt bra vän.
för jag har aldrig ändrat mig för att ngn ska gilla mig, usch , bland blir jag så förbannad på andras stilar.
försöker bättre mig själv istället för att klaga men det går seriöst inte!

folk som bara utnyttjar andra för att få leva fullt ut.
folk som kämpar men bara får skit tillbaka av folk som har vart i samma skit

usch det skrämmer mig hur man kan leva så.

denna gången tänker jag inte vara sur på dig. för jag är en glad flicka som älskar livet !
älskar att vakna på morgonen och veta att jag lever som jag gör
för det finns folk som har det värre och de blablabla.

så om du älskar livet och inte klagar över det så kmr det ju tacka dig tillbaka.
precis som när folk bara gnäller fastän du försöker.
hur bra känns det ?
så se allt på den ljusa sidan FÖRST! innan du bestämmer dig över hur hemskt allt är.
om det inte finns en ljus sida , det tar vi då..

ÄLSKA LIVET SÅ KOMMER LIVET ÄLSKA DIG TILLBAKA !

/- sara bohlin , I'm baaaaaack !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror jag fatta för första gången (Y) gött att vara normal igen ; )

2008-11-24 @ 22:44:25
Postat av: mskmd

wow! you're strong,girl!

2008-12-19 @ 07:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0