thehfdfdfd

anna! , du smittar

ÅH VAD JAG VILL HA JUL NU!
WIIE

anna , jag älskar dig och vill tacka dig för att din otroligt bubblande glädje smittat av sig.
du är typ helt galen i julen och det brukade jag också vara!
nästan lite jobbig var jag.
men nu har jag fattat hur underbar julen är igen.
asså , jag menar! det är sååå mysigt och så vackert
men julgranen och all snö och alla syskonen.


min familj är typ den perfekta julfamiljen.
jag har systrar och bröder ! :D
en mamma och en pappa som inte är skilda.
min morsa är typ bäst i köket, min största stora syrra är typ utbildad kock (fast är idrottslärare nu menah)
min minsta stora syrra är typ fotograf , min minsta storebror typ bäst på musik så världens bästa julsånger blire alltid!:D
min största storebror är bra på it och matte? haha, inte för att det hjälper julen så mkt men ah.
han är bara allmänt cool!
min farsa är bara flummig och gla hela tiden !

så jag får alltid den perfekta julen ! <3

kul att ni läste ! xoxo

/- saaaara bohlin

fd

Kommentarer
Postat av: annaaaah

förlåt sara att jag inte har kommenterat tidigare , låste du din blogg förut eller nått , för det gick inte att kommentera ett tag :O JAG VILL HA JUL , och snöjäveln är ju borta :( jag älskar dig <3

2008-11-27 @ 14:24:13
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/
Postat av: minsta storasystern

SARA! det är snart jul 20 dagar till THE afton! och vi ska ha bästa julen någonsin. waaah! då ska vi umgås hela dagarna, du och jag, jag ska väcka dig på mornarna. hoppa på dig, dra av dig täcket, kittla och spela trummor på din rygg. vi kan leka att toaletten är en hiss! (minns du? när vi va små? hahahah) saknar dig och ser verkligen fram emot att komma hem till jul. kääärlek

2008-12-04 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0