thehfdfdfd

hopplöst

om jag bara fick en chans
en chans att göra allt omgjort hade jag gjort det så jävla mkt.
jag skulle tänkt , hej sara ryck upp dig , var normal var som han vill att du ska vara.
för den sara är den bra sara

har ni någonsin känt att ni kan andas sådär skön, bara dra in massa luft och bara andas ut.
sådär när man står längst upp på skidbacken och bara andas.

den känslan! sådär kan jag bara andas när jag är med han.
han , killen som altid är killen
killen som fått mig att inte kunna gilla någon annan kille på tre år.
den killen! han som gör mig lycklig
verkligen lycklig på riktigt.

idag slog det mig att det är klart att den där underbara känslan kmr ta slut! idag typ
eftersom den känslan gör mig så lycklig så himla lycklig
och det får man ju inte vara i min värd tydligen.

jag skrattar bara när jag tänker på det , eftersom jag är så rädd!
för jag vet att det kmr bli så och jag kan inget göra.
det skrämmer mig , att bara ligga i sin säng, stirra upp i taket och vänta på de där orden.

jag väntade och hoppades i 3 år, jag njöt i 3 veckor? sen tog det slut
som en härlig semester.

vaaaaaaaaaaaarför?
ska det ta slut innan det riktigt börjat.
vad gjorde jag fel?
mer än älskade dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0