thehfdfdfd

oj

det är rätt sjukt ändå , hur allt kan förloras så fort.
hur allt bara kan bli helt förstört på minde än en vecka.
hur allt jag någonsin velat ha bara kan försvinna så fort.
hur folk kan ha ljugit så länge.
men nu kmr sanningen fram och jag är så besviken på dig.
jag trodde att du skulle berätta det för mig , jag menar detta kan förändra allt!
du kunde sagt att du fortfarande gillade honom tack! så hade detta aldrig hänt.
nu måste jag gå runt och oroa mig för att han inte ska sluta gilla mig.
för du har alltid vart snäppet bättre än mig och det kommer du alltid att vara.
och jag vil inte säga att vi är bästa vänner för det är vi absolut inte, men vi har en speciell relation.
du finns alltid där du lyssnar alltid , men vi känner inte varann speciellt bra
eller jo vi borde känna varann mäst eftersom jag känt dig så länge.

men du har en egenskap att alltid få mig att ha dåligt samvete, som en sorts kraft.
du ser rakt egenom mig , vet när jag ljuger , vet när jag mår dåligt
rätt sjukt.
hur mycket jag än försöker dölja det så ser du det.

''oväntade saker händer alltid när du är helt säker på något annat''
/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0