thehfdfdfd

f i t t a

okej , om mitt liv skulle mätas om hur bra det var just nu från 1-10 hade det vart - 3483743
jag är |-| så nära att bli dissad av killen jag seriöst inte kan leva utan just nu.

åh jag är så trött på att höra hur alla klagar om att '' jag har förändrats'' för ni vet inte ett piss!
för det enda ni bryr er om är vad jag säger till er , ni märker inte vad sanningen är?
 egentligen orkar jag verkligen inte skriva blogg just nu.

jag är så rädd att allt jag har byggt upp bara ska rasa, så rädd att bli lämnad kvar ensam.

eller nä föresten , jag klarar mig jävligt bra utan er förlorare.

anna kom hem! jag skickar ett moln åt dig , du är min ängel

/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte ett dugg synd om dej ta hand om dina vänner istället

2008-12-27 @ 12:35:18
Postat av: Anonym

Be yourself, who is better qualified?.. Hmmm vem skrev det.... ?

2008-12-27 @ 19:09:05
Postat av: ANNNA

SARAAAAAAAAAAAAAAA JAG VILL PRATA MED DIG NU, JAG KOMMER TILL DIG IMORGON, VARKEN DU VILL ELLER INTE !

2008-12-27 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0