thehfdfdfd

2 9 D E C E M B E R

jaha nu ska jag egentligen vara på väg till Unite , stockholm men det är jag inte.. suck
aja jag får göra det bästa av saken , ska vara hemma  kl 22 på nyår wiie


jag vaknade typ 13 idag , vaarför förstör jag alltid dagen?
åkte in till stan för att hitta ngt snyggt men nejnej.
mötte syrran som hade köpt en grymt snygg nyårsklänning som var typ specialsydd så hon var glad att ingen annan kunde ha en likadan haha , söt

sen gick vi och letade jacka till mig!
det är så pinsamt att jag har blivit totalkär i fridas everest jacka.


den kostade 1200 men jag fick den för 750 !! älskar reajackor..
hoppas hon inte blir grinig men jag kan inte hjälpa att hon råkar ha så god smak på jackor eller?
jag är iallafall jätte jätte nöjd vare sig frida surar eller inte.

frida blev lite ägd på stan då bankomaten åt upp hennes kort ett tag .. haha lite roligt tyckte jag att det var.
fast frida var typ as förbannad?

jaja, nu är jag hemma igen och ska kanske vara med frida sen som kanske slulle vara med rebecka om hon inte skulle vara med robert eller henke eller vem det var men det slutar antagligen med att
jag , frida och rebecka gör ngt haha!

imån fyller jag år ! ohyes!

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0